10-11 кл. Дистанційне навчання. Захист Вітчизни.

Перш за все переглянь це відео :

Відео для всіх


10 клас . 

10 кл. Урок № 45-46. 16.03.2020.
Тема занятя: "Рельєф місцевості та його зображення на картах. Системи  географічних і прямокутних координат."
Завдання : І.самостійно прочитати параграфи 33-34.  ІІ. Переглянути відео за посиланням: відео 1
ІІІ. Завдання: ОБОВЯЗКОВО дати відповіді на питання :
1. Що таке рельєф?
2.Чим на топографічних картах позначають рельєф?
3.Що таке горизонталі?Які є види горизонталей?
4. Які властивості горизонталей?
5.Як визначають абсолютні та відносні висоти за допомогою географічних координат?
6. Навіщо потрібно визначати зони видимості?
7. Пригадайте як у рамці топографічної карти позначають поділ на мінути та секунди?
8.Що означають числові підписи на вертикальних і горизонтальних лініяхкілометрової сітки?
9.Як за топографічною картою визначають прямокутні координати?
10. За топографічною картою самостійно визначтегеографічні координати таких обьектів як : Чисте джерело, гора Русавська, найпівденніший міст через річку Мурашка. Мал. 34.3

Відповіді на питання надсилати до 6.04.2020 на електронну пошту  sasnyk.serg@ukr.net    або на вайбер   +380992634278 .    
Оригінал (паперовий варіант) зберегти для підтвердження.

------------------------------------------------------------------------------------


10 кл. Урок № 47-48. 30.03.2020.
 Тема занятя:  "Нормативно-правова база цивільного захисту України. Причини виникнення  та класифікація надзвичайних ситуацій.Загальні ознаки та риси надзвичайних ситуацій."
Завдання : 
І. Самостійно прочитати параграфи 39-41.
ІІ. Обовязково своїми словами дати відповіді на питання :
1.Що таке цивільний захист?
2.Які права мають громадяни в сфері цивільного захисту?
3.Які обовязки мають громадяни в сфері цивільного захисту?
4.Що таке НС (надзвичайна ситуація)?
5. Як класифікуються НС?
6. Назвіть приклади техногенних ситуацій?
7. Що таке тероризм?
8. Які є Рекомендації під час захоплення в заручники?
9. Чим характеризується НС державного рівня?
10.Які НС можуть виникнути в нашому районі?

Відповіді на питання надсилати до 13.04.2020 на електронну пошту  sasnyk.serg@ukr.net    або на вайбер   +380992634278 .    
Оригінал (паперовий варіант) зберегти для підтвердження.

-------------------------------------------------------------------------------

 10 кл. Уроки № 49-50. 6.04.2020

 Тема занятя: "Ядерна,хімічна та біологічна зброя.Особливості вражаючої дії. Сучасні звичайні засоби ураження."

І. Самостійно прочитати параграф  42. 
ІІ. Обовязково своїми словами дати відповіді на питання :
1. Які види зброї використовуються під час воєнних дій?
2.Що таке ядерна зброя? Хто і де вперше її застосував?
3. Назвати чинники ядерного вибуху?
4. Чим небезпечна хімічна зброя? Назва групи отруйних речовин.
5.Чим небезпечна біологічна зброя? Назвати способи її використання.
6. Як ви думаєте , чи можна вважати коронавірус біологічною зброєю і чому?
7.Що таке осколкові боєприпаси? Які є їх види? Чим вони небезпечні?
8. Що таке запалювальна зброя, чим вона небезпечна?
9. Що таке вакуумні боєприпаси?
10. Чим небезпечні антисанітарні умови в воєнний час?

Відповіді на питання надсилати до 20.04.2020 на електронну пошту  sasnyk.serg@ukr.net    або на вайбер   +380992634278 .    
Оригінал (паперовий варіант) зберегти для підтвердження.      
 ----------------------------------------------------------------------------------------
    Уроки № 51-52. 13.04.2020
Тема занятя: "Надзвичайні ситуації характерні для регіону, їх наслідки для життєдіяльності. Засоби захисту органів дихання".


І. Самостійно прочитати параграф 43
ІІ. Зайти на сторінку і прочитати тут: ЗЗОД
ІІ.Дати відповіді  на питання на сторінці підручника : 202.
   
Відповіді на питання надсилати до 27.04.2020 на електронну пошту  sasnyk.serg@ukr.net    або на вайбер   +380992634278 .    
Оригінал (паперовий варіант) зберегти для підтвердження. 

-------------------------------------------------------------------------------
    Уроки № 53-54 . 27.04.2020
Тема занятя: "Дії населення під час надзвичайних ситуацій природнього, техногенного та воєнного характеру.

І. Самостійно прочитати матеріал на сторінці блогу : Тут
ІІ. Дати відповіді на питання:
1. Що таке евакуація населення, її мета?
2. Що таке розосередження , його призначення?
3. Які дії населення під час сигналу "увага всім"?
4. Де повинні ховатися люди під час забруднення території хлором?
5.Де повинні ховатися люди під час забруднення території    аміаком?
6. Як повинно діяти населення під час карантину?
7. Що таке обсервація?
8.Як повинна вести себе людина , будучи заручником?

Відповіді на питання надсилати до 27.04.2020 на електронну пошту  sasnyk.serg@ukr.net    або на вайбер   +380992634278 .    

Оригінал (паперовий варіант) зберегти для підтвердження. 
---------------------------------------------------------------------------

    Уроки № 55-56 . 4.05.2020
Тема занятя: "Рятувальний ланцюжок при раптовій зупинці серця.Основні правила та порядок проведення реанімацій. Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності сердечно-судинної системи.Техніка проведення реанімаційних заходів"

І. Самостійно прочитати параграфи 44-50
ІІ. Дати відповіді на питання в кінці прочитаних параграфів.

--------------------------------------------------------------------------------
    Уроки № 57-58 . 18.05.2020
Тема занятя: "Поняття про рану.Класифікація ран.Види кровотеч. Техніка надянняпершої допомоги при пораненнях."
  І. Самостійно прочитати параграф 51-54  
ІІ. Дати відповіді на питання в кінці прочитаних параграфів.

---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------

                                    11 клас . 

11 кл. Урок № 50-51 Тема занятя: "Метання гранати на влучність"
Завдання : І.Повторити параграф 4 підручника "Захист Вітчизни 11 клас.". 
переглянути навчальне відео:  Будова гранат
 ІІ. Уважно прочитати параграф 5 підручника "Захист Вітчизни 11 клас.". 
ІІІ. За можливості розмітити майданчик для метання з врахуванням правил безпеки. Знайти предмет схожий на гранату вагою біля 600 гр. Розімяти  мязи тіла (ноги, спина і особливо руки), провести тренування з метання першої вправи(мал 5.2-5.3 підручника "Захист Вітчизни 11 клас.").
ІV. Дати відповіді на питання (обовязково) :
1.Які вага, дальність розльоту осколків, да дальність метання гранати Ф-1.
2.Які особливості метання гранати Ф-1?
3.Звідки і що метають, виконуючи першу вправу з метання ручних гранат?
4.Схарактеризуйте ціль для виконання першої вправи
5. Що таке габарит і на скільки частин його розбивають в глибину?
6. Яку команду подають для виконання першої вправи і скільки часу дано на її виконання?
7. Як оцінюється виконання першої вправи з метання ручних гранат?
8. Розшифруйте абревіатури : РГО і РГН.
9.Які марки ручних гранат використовуються в ЗСУ.

Відповіді на питання надсилати до до 18.05.2020   на електронну пошту  sasnyk.serg@ukr.net   
 або на вайбер   +380992634278
Оригінал зберегти.


Немає коментарів:

Дописати коментар